Sola!

Var iväg med mamma nyss och solade, det var jättelängesen senast! Båda har varit sjuka och sådär, så jag började bli riktigt blek, usch :( Men nu har det ordnat till sig någolunda iaf! Jag får alltid jättemkt färg när det gått ett tag sen sist. Jag är absolut en av alla solariumtorskar haha! Men hur skönt är det inte då att gå från kylan ute, till in i solariet och låtsas att man ligger på en strand typ. Superskönt verkligen. Sen att man blir brun gör ju inte saken värre direkt :D

Orkar inte med tjafset om att solarium är farligt. Jag tror det bara är om man solar för mkt. Och en gång i veckan 20 min tkr inte jag är för mkt :) Det ska till och med vara bra för huden har jag läst om man solar måttligt..

Jag solar alltid på Bruno, tkr det är superbra där! Och alltid i ett sånt här Gecco solarium :) Bilden är från google dock.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0