Skola imorgon

Det känns faktiskt skönt att skolan börjar igen imorgon. Jag är en sån person som inte kan vara ledig för länge, jag liksom måste ha nånting att göra hela tiden :) Hade inget sommarjobb i somras och då höll jag på att få nå fel haha! Jag gillar rutinerna, att träningen kommer igång ordentligt, man äter ordentligt och inte sover bort hela dagen. Det är ju roligare att dra ut och festa och sånt på helgerna också tkr jag när man slitit hela veckan innan :D

Sista lediga dagen idag då.. Då ska jag bara ta det lugnt, städa lite och sen sola med mamma ikväll. Känner mig fortfarande trött efter febern igår. Känner mig inte febrig idag iaf men är seg i kroppen. Skulle vara skönt att gymma men vågar inte det utifall jag har nån infektion i kroppen.

Aja, peace and love!






Kommentarer
Postat av: linn

ditt hår är såå fint jennifer :)

2011-01-13 @ 18:46:59
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0