GOTT NYTT ÅÅÅÅR!

Gott nytt år allihopa! :D Hade en så jääävla rolig kväll igår. Den var sjukt random och inte alls som vi förväntat oss, kanske var därför jag tyckte det var så kul haha!

Detta hann jag/vi med:

* Fest hos Kim
* Bli uppkastad i luften hahahaha (jag)
* Kolla på hockey
* Följa efter musik och komma in på nån random fest
* Prata allvar
* Vänta på taxi som vi sedan inte åkte med
* Tappa bort mobilen och hitta den begravd i snön (jag)
* Spriiinga för livet
* Fest i stan
* Kolla på South Park
* Ge Isabelle en nyårskyss HAHAH (jag)
* Skrika och bli helt galen (mest jag..)
* Käka en halv cheese
* Nästan bli mördad av en jätteraket

Låter trevligt va? :D



Jag, Mohamed, Sanna






Julia och Sanna


Annie och jag




Kommentarer
Postat av: mohamed

Hahaha pigga!

2011-01-03 @ 22:29:34
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari
Postat av: jennifer

jätte haha :D det där är ögonblicket innan du blev skallad!

2011-01-05 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0