Ge mig tips?

Jag skulle uppskatta jätte mycket om ni som läser min blogg ger mig lite tips om hur min blogg kan bli bättre. Det kan räcka med en sak bara. Om ni kommer på nåt så kommentera i det här inlägget :D Vill att bloggen ska bli så rolig som möjligt såklart! Jag har hört några gånger att det skulle vara roligt att se dagens outfit och sånt, men jag är tyvärr jätte dålig på att fota mig själv och såna saker :( Ska verkligen försöka börja göra det!! Jag kanske tycker det känns lite fånigt inte vet jag, men om jag tänker efter så är det ju jätte kul att se andras outfits och sånt, så why not liksom :) 

Om jag får till en bra bild imorrn så ska jag visa hur sjukt snygga mina naglar blev med ett nytt nagellack från H&M! Visst är deras nagellack bra?! Torkar superfort, är lätt att applicera och det håller hur länge som helst :O Plus att man aldrig behöver måla två lager för det täcker så bra. Billigt och bra är det också. Super!! :D


Saknar de snygga gelenaglarna som jag hade i somras :( Fast det var faktiskt inte värt det med tanke på hur förstörda mina egna blev efteråt. Man lära slipa ner dem så hemskt så de var jättetunna och gick av hela tiden när jag tog bort naglarna sen. Plus att det kostade ca 700 kr för att fixa dem plus ta bort dem :( Men kul att ha provat på att ha såna iaf!





Kommentarer
Postat av: Myskobejb

Du är så jävla underbar! <3

2011-01-02 @ 01:54:48
Postat av: someone ;)

Uppdatera ofta med mycket bilder! :)

2011-01-02 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0