Dag 22 – Det här upprör mig.

Det finns väl ganska mycket skit i världen som gör en upprörd, men jag har valt att skriva om en sak som allmänt gör min upprörd oavsett det rör mig själv eller nån annan.

Och det är när folk hånar andra. JAG TÅL DET INTE!! Speciellt om man använder sig av ironi bara för att vara elak. Ironi kan man absolut skämta med, det gör jag också. Men jag tål inte när man använder det för att vara elak och håna andra, det är bland det värsta jag vet. Om någon hånar mig på det sättet så blir jag både arg och ledsen på samma gång, men mest upprörd. Jag tycker det är ett vidrigt beteende som jag aldrig använder själv, så länge jag inte är riiiiiktigt förbannad. Men jag kan inte komma ihåg nån gång som jag hånat någon annan. Tycker det är så lågt..




Kommentarer
Postat av: FH

Sv: Hahah, ja den är härlig och lätt att läsa. Century Gothic tror jag att det är :-) puss!!

2011-01-09 @ 00:32:50
URL: http://fhansebacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0