Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Vet inte om nån noterade det, men jag hoppade över dag 20 busig som jag är. Den var så jobbig så orkade inte :D

Ett ögonblick jag aldrig kommer glömma är när jag träffade Julia i verkligheten för första gången.. asså fyfan! Vi "träffades" på internet och hade pratat i typ 1½ år innan vi träffades första gången. Vi hann bli jättebra vänner och camade och smsade och pratade i telefon hela tiden och sånt. För de som inte vet så bor hon i en by i Skåne, så det är ju typ 1000 mil från mig. Vi bestämde oss för att träffas i Göteborg under en helg för det var lagomt långt för båda att åka dit.

Jag, mamma och pappa åkte ner dit redan på fredagen, och sov kvar. Sen kom Julia på lördag morgon. Vi bestämde en tid då vi skulle ses inne på Liseberg. Jag ringde när jag var där inne, och då sa hon "möt mig vid Balder". Jag blev så inåt helvete nervös hahahah, höll på att dö. Jag gick dit så fort jag kunde, också helt plötsligt såg jag henne stå där, helt strålande var hon älsklingen :D Hon såg mig inte först för hon pratade i telefon. Men sen vände hon sig om och såg mig, och när våra blickar möttes trodde jag att jag skulle dö typ. Blev så jävla lycklig! Hon la på och vi värsta sprang mot varandra hahahah också började båda gråta :D

Lyckligaste någonsin!!


Första gången jag såg min baby :D Där ser man att det är utanför Balder!









Älskar dig gumman




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0