studiebidrag!!!

idag har jag äntligen fått studiebidrag! :D därför tänkte jag spendera lite pengar på kläder, smink och annat onödigt som tjejer behöver. herregud vad förvirrande allt var på jobbet igår, det var så mycket information att ta in. men det var jättekul! bara jag får i ordning allt i huvet om erbjudanden hit och dit så blir det nog super. ska dit på tisdag igen och skriva på papper och sånt, sen är jag en anställd på ringbolaget :) lite kul när man ringer runt till folk och får höra alla möjliga konstiga dialekter haha!

idag har jag bara varit i skolan, hade mediekunskap och engelska. var på biblioteket hela förmiddagen på mediekunskapen. var väl.. sådär kul haha ;) kom hem runt kvart i 4 också har jag bara tagit det lugnt sedan dess. har inte kunnat göra det på hela veckan så det var riktigt skönt. bara sitter här i soffan och myser med mjukisbyxor och en latte! egentligen får inte jag dricka kaffe för min magkatarr men det orkar jag inte bry mig om längre för det är för gott :D

imorrn blir det fest iaf, tagga!

   

dagens låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0