kom på att...

...det snart är halloween ju! :o polis ska jag vara hahahah :D ville bara säga det hihi

igår sov bebis hos mig, mysigt. vi kollade på det regnar köttbullar, hahahaha vi vart jättehungriga av den filmen! det började med att det regnade cheeseburgare. också tog dom värsta tuggan och båda samtidigt typ "FU :O:O:O" HAHAHHA. imorse när jag vaknade var jag heeeelt död! har varit det hela dagen också. pallrade mig iväg till skolan iaf och hade medieproduktion fram till lunch. sen åkte jag hem och bara tog det lugnt. blir nog en lugn kväll för mig ikväll. är helt slut, vetefan varför :o men imorrn blir det fest iaf :D skönt med helg!

pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Random

Huh, en bild på Thomas var lite oväntat :)

Men jaja, helt grym blogg, ville bara lämna en liten comment, ha det!

2010-09-28 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0