godmorgon!

har sovmorgon idag, skönt :) har bara datorkunskap idag, sen slutar jag och ska dra och gymma. körde första gympasset på 2 veckor igår bara för jag varit förkyld. så jääävla skönt! efter jag har gymmat idag så har jag inte en aning om vad jag ska göra faktiskt :) blir väl att ta det lugnt antar jag. imorrn ska jag på jobbintervju, spännande ;) kommer säkert bli skitnervös haha.. men det går säkert bra! hoppas jag inte får blackout bara. de typ "vem är du?" och jag typ "öööh :|" hahahha :D nejmen nu ska jag gå och fixa mig och sådär, sedan sno ihop nån lätt lunch. bloggar mera efter gymmet! pusspuss

dagens låt:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Ska du göra något kul idag då? :)

2010-09-28 @ 10:23:37
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0