skin skin...

...som den sol du är! kommer ni ihåg den låten? sitter och lyssnar på den nu. hade totalt glömt bort att den fanns. lyssnade jämt på den typ sommaren 2007 :D jag tycker att det kan vara skitmysigt att sitta och lyssna på massa gamla låtar ibland! har inte haft en intressant dag alls så därför jag lägger jag in en "just nu vill jag" :)





♥ ha carolina gynnings nya parfym! herre min gud vad gott den luktar. passion heter den. have 2 have!

♥ få allt att funka bra på mitt jobb. vill lära mig på riktigt allt om alla erbjudanden och börja sälja bra. vill verkligen utvecklas och se vad jag går för

♥ färga mitt hår! har tid på drottningsalongen nästa fredag :D

♥ träffa nya människor. vill hitta nån person som ger mig lite energi för just nu är vardagen sjukt långsam

♥ skaffa mig en helt ny garderob haha! typ rynkar på näsan om jag tar upp nåt ur min garderob. enligt mig är allting för fult, för gammalt, för kallt, för varmt hahaha. jävla problem alltså!

♥ åka utomlands och bli riktigt brun! solar solarium en gång i veckan redan men det tar ju sån tid att bli brun.. plus att det vore grymt skönt att få lite semester. även fast vi bara gått i skolan i typ en månad haha (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0