kvällsbloggning

har inte orkat blogga idag under dagen för jag har varit helt död. typ en timme innan jag skulle dra iväg igår kväll så märkte jag att jag hade feber haha. men jag åkte och festade ändå haha :D därför så mår jag lite som jag förtjänar idag. har inga bilder från igår för min mobilkamera suger apa. har bara nån mörk skitful video på mig och annie som jag absolut inte tänker lägga ut hahahahah!

har iallafall bara tagit det lugnt hela dagen idag, har faktiskt inte ens varit ute. vaknade typ vid 12, då käkade jag lite frukost och kollade på kungarna av tylösand haha. egentligen tycker jag att det är ett vidrigt program men man vill ändå se. kollade på några avsnitt av one tree hill också sen tog jag mig en lååång och skön dusch. hade hårinpackning och ansiktsmask och grejer, guldvärt en sån här dag! imorrn ska jag och mamma iväg och handla lite kläder, nu när jag äntligen fått pengar :) sen nu i veckan ska jag boka tid för klippning och färgning på drottningsalongen.. taggad som fan, mitt hår är helt tråkigt nu ju :D

det var väl allt jag hade att säga om min "intressanta" dag haha..
här kommer dagens låt iaf:



"a split second of doubt, then I kiss you baby"...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0