grattis mig själv!

idag är det världens coolaste dag, nämligen min namnsdag! fettfett :D hahahaha

igår lyckades jag äntligen sälja på jobbet, superskönt! ska jobba ikväll med :) är redan hemma för vi hade bara matteprov på morgonen sen slutade vi. det gick faktiskt jättebra. när jag kom hem så kollade jag på desperate housewives, äntligen har det börjat igen :D fick spela in det för jag hinner inte se det pga jobbet. sen nu sitter jag och kollar på tyra banks show, ska väl snart käka lite lunch. sen ska jag bara ta det lugnt fram till att jag måste iväg till jobbet, börjar kl 5 :)

idag känner jag för att lägga in en gilla/ogilla lista. enjoy ;)





höstkläder. jag tycker det är snyggast kläder på hösten. massor av snygga kappor, stövlar, halsdukar, stickade tröjor osv. tycker det är en jättemysig årstid :) fast november är jobbig tycker jag, då är det bara mörkt och tråkigt, ni vet när man bara väntar på snön? men oktober är bäst.

jobba. jag förstår mig inte på folk som inte jobbar. då menar jag självklart vuxna. vissa kan ju inte jobba, men jag menar de som liksom bara sitter hemma och i stort sätt lever på bidrag. jag fungerar inte om jag inte får göra nåt på dagarna! jag höll verkligen på att dö på sommarlovet. därför är det perfekt för mig nu att gå i skolan varje dag plus jobba 2 dagar i veckan. det är världens bästa känsla att känna att man är igång och gör nytta!

one tree hill "skivorna". många som kollar på one tree hill vet säkert att det finns som "samlingsskivor", eller vad man ska kalla det, till några av säsongerna som innehåller låtar som varit med i serien under säsongen. det är verkligen superbra skivor! jag har alla på min ipod och det är världens bästa låtar.

kommentarer. jag brukar inte få så mycket kommentarer men jag vill gärna ha. fast så klart snälla ;) jag vet inte vem det var som kommenterade för nån vecka sen, men det var nån som peppade mig att börja blogga igen. skrev nånting i stil med "börja blogga igen, det var så kul att läsa din blogg förut när du uppdaterade så mycket". just då satt jag faktiskt och funderade på att börja blogga igen. bara en sån liten kommentar gjorde att jag faktiskt bestämde mig för det. skitkul är det! även om man kollar på statistiken så får man för sig att ingen läser om man aldrig får kommentarer :)

mc trenden. älskar den trenden som är just nu. skinntights, linnen och tröjor med "mc tryck" (ungefär som den jag köpte i helgen), massa olika skinnjackor osv. skitsnyggt :D



när folk inte har converse men ändå säger "mina converse". har man t.ex. ett par vita typ tennisskor (eller vilken färg man nu än har) som ser ut som converse så äre det man har, inte converse. har man converse så har man, annars inte haha! annars kan man ju lika gärna köpa en random dunjacka och säga "min canada goose". det är absolut inget fel med att ha billigare märken men tycker inte man ska säga converse om det inte är det :o det är en annan sak att säga converse för att förklara för nån annan vilken sorts sko man har köpt, men det är irriterande om nån säger typ "titta, alla vi sex har converse hahah" också är det bara 2 som har det.

♥ överdriften av "svenska hollywood fruar". jag tycker att originalet är skitkul, med anna anka och dom :D men sen nu finns det svenska new york fruar, skånska fruar osv..? enough is enough :)

kläder som "luddar". t.ex så hittade jag en jättefin stickad kofta på bikbok i helgen men bara av att jag tog i den så vart hela min ärm på tröjan luddig. så är det ju helt värdelöst att använda ändå :( går ju inte att tvätta såna kläder heller, då blir hela tvättmaskinen full att ludd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0