plugg

idag fick vi sluta efter lunch, läraren var borta så vi fick ha studietid. och det kan man lika gärna göra hemma så alla drog typ :) när jag kom hem så kollade jag iaf på biggest looser och one tree hill, blev inte så jättepeppad på att börja göra skolarbete direkt när jag kom hem haha. men det tänkte jag ta tag i nu! har en idrottsuppgift att göra, typ personligt träningsprogram med bilder och massa sånt skit. inte svårt men orkar inte ta tag i det hehe. aja, senare ska jag och mamma åka och gymma och efter det sola. imorrn blir det att träffa bästa anders :D det var längesen nu!

bra musik gör skolarbete hundra ggr lättare! ÄLSKAR linkin parks nya singel
de var stört bra när de sjöng den här låten på mtv music awards ;o
önskar jag kunde säga detsamma om katy perrys framträdande...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0