hp

slutade efter lunch igår, så jag åkte hem och vilade och bara tog det lugnt. senare vid 5 tiden så mötte jag mamma utanför coffee lounge, också gick vi in och käkade sallad. jag tog en avokadosallad, sjukt gott :) sen gick vi vidare till bion, vi skulle såklart på harry potter. vi har som en tradition att vi alltid går på premiären haha, lite småmysigt :D två tjejer bredvid oss började gråta och blev helt hysteriska när filmen började hahahaha! vad det gäller filmen så tyckte jag att den var bra, men inte mer än så. jag har läst den sista boken så jag vet hur allt slutar, men jag tror att dödsrelikerna är svår att fatta för dom som inte läst boken. det är en massa smådetaljer och namn att hålla reda på :) men hur som haver så var det mysigt!

kom hem ungefär 9 och då var jag helt död efter att ha suttit i mörkret i typ 2½ timme haha! så jag gjorde mig i ordning och somnade direkt. sköönt!

haha förresten, nån som hörde när paul i vakna med the voice sa att harry skulle förlora oskulden i filmen? :o jag hörde det och trodde han var seriös, men han måste ha skämtat för det gjorde han ju inte alls det haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0