Dag 5 – Vad är kärlek.

Oj, vilken svår.. ;o

Jag tror att kärlek innebär olika saker för olika personer. För mig innebär kärlek främst min familj, om jag har en pojkvän, mina vänner och saker jag brinner för. Om någon frågar "hur går det med kärleken då?" så börjar jag självklart inte rabbla upp hur min familj mår, då svarar jag hur det går med pojkvännen eller hur det går som singel. Så just den sortens kärlek är väl den första man tänker på egentligen. Men är den kärleken störst bara för det? Det tror jag faktiskt inte, men den kan vara väldigt mäktig. Kärleken till familjen och om jag har pojkvän är den som påverkar mig mest, som får mig att må både bäst och sämst.

Vad än kärlek är för dig, och hur hopplös den än kan kännas, så är den något värdefullt och fint.


Hm, dugligt svar? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0