Dag 3 – Mina föräldrar.

Mamma. Min mamma heter Anna-Karin och är 40 år. Hon är typ 1.65 och väldigt lik mig både i kroppen och i sättet. Hon är världens bästa och har typ aldrig någonsin skämt ut mig haha :o förutom när hon rapar skithögt när jag har folk hos mig, men det brukar hon be om ursäkt för ;) Hon jobbar som civilingenjör och sjunger i kör en gång i veckan.

Pappa. Min pappa heter Patrik och är 41 år. Han är ganska blyg och tillbakadragen, men kan samtidigt vara en riktig retsticka. Han älskar allt som är friterat typ. Har varit duktig på att springa förut men sen fick han problem med benhinnorna så nu för tiden är han lite latare :D Han spelar trummor i en symfoniorkester en gång i veckan och är också civilingenjör.

Jag älskar er ♥





hahahha skitful bild på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0