Dag 2 – Min första kärlek.

Min allra första "kärlek" var Robin Nylund hahaha :D jag var 5 år och han var 6! Brorsan säger att vi sprang mellan våra hus och pussades och grejer hahaha. Minns att jag stod med honom när han skulle kissa ute mellan några hus HAHA!

Min första riktiga kärlek däremot som jag hade mitt första seriösa förhållande med var Erik. Vi var tsm i ett halvår. Hur det blev i slutet mellan oss behöver vi definitivt inte prata om, men innan det var det jättebra mellan oss vad jag minns. Inte för att jag kommer ihåg så mycket från när vi var tsm, det är ju faktiskt 2½ år sedan. Men vet att jag var väldigt kär iaf. Den personen jag sa "jag älskar dig" till och kände att jag verkligen menade det för första gången, var däremot Joel.

That's about it :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0