Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Jennifer Delin och bor i Gävle. Jag går IT-media på John Bauer, första året. Jag bor i södra Bomhus och har gjort det typ hela mitt liv, förutom de 3-4 år jag bodde i Sörby. Jag bor med min mamma, pappa, storebror och lillasyster. Jag har en till syster med, men hon bor i Skåne.

När jag inte är i skolan så tränar jag för det mesta, på Friskis. Det blir väl mest gym, ungefär 3-4 gånger i veckan, men går även på yoga en gång i veckan och ibland på ki box, cirkelfys, aerobics eller step. Jag skulle inte klara mig utan min träning, känner abstinens om jag inte varit på gymmet på en dag. Därför är det viktigt för mig att folk i min omgivning förstår och respekterar den tid jag väljer att lägga ner på träningen eftersom det är viktigt för mig.

Jag har underbara vänner, verkligen, men träffar dem inte så ofta på grund av träningen. Men på helgerna försöker jag hinna med så mycket som möjligt så jag tränar isånnafall bara på söndag kväll. Min bästa vän är helt klart Sanna, underbarare och stördare brud får man leta länge efter :D

Vad kan man säga mer..? Hahah vet inte ens om nån kommer orka läsa det här. Jag älskar att fota, och vill bli fotograf. Men jag har ingen systemkamera så  blir väl inte att jag fotar så ofta som jag skulle vilja. Känner mig inte direkt taggad på att dra ut och fota med en digitalkamera haha! Iallafall inte min...

De viktigaste personerna i mitt liv är helt klart min familj och mina närmaste vänner. Min bästa vän i hela världen förutom Sanna är min morfar. Jag skulle aldrig klara av att förlora honom!

Nu orkar jag inte skriva mera, satsade verkligen på det här hahaha ;) Nu ska jag börja ladda upp inför ki box!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0