bio

det blev aldrig bio förra helgen när vi skulle på hämnden, för jag blev sjuk. så vi gick idag istället :D och jääävlar vilken bra film! lätt värt det att se den. plus att man fick sitta och titta på persbrandt i 2 timmar, mums :D

har varit superskönt med lov nu, har verkligen vilat ut mig och fått sovit ordentligt. jag brukar ganska lätt bli uttråkad på lov, men det har jag inte varit alls det här lovet. det har bara varit skönt :) nu är sannababe hemma från spanien också så får äntligen träffa henne i skolan imorrn.

imorrn blir det att åka direkt till ett efterlängtat gym efter skolan :D är så sjukt dålig på att komma iväg när jag har lov..



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0