söndag

jag vill inte lägga ut bilderna jag knäppte i fredags eftersom vem som helst kan gå in och kolla och sådär.. men de finns på facebook =) det var kul iaf! synd att det kom massa drygt folk och skulle förstöra bara.. men såna finns överallt.

igår hade mamma 40års fest. det var väl trevligt =D sen på kvällen kom filip och överraskade mig! mamma med förresten, för han hade köpt present till henne.
aaaaaw.. är han inte världens gulligaste? (a)

idag har jag inte gjort mkt alls. gått på promenad med mamma och hannah. vi ska snart köpa sallad från pizzahouse, gud va gott! älskar ost och skinksallad <3

slänger in en dagens look också =)




allt från gina faktiskt haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0