oj!

nu har det gått jättelång tid sen jag bloggade sist, en vecka ungefär. förlåt för det =( men jag har legat och haft magsjuka, så har inte varit särskilt pigg på att ens röra mig. jag har faktiskt aldrig haft magsjuka förut, jag har bara haft hög feber och spytt av det några dagar. men aldrig magsjuka. min lillasyster hannah har börjat på dagis nu så hon drar hem enmassa olika sjukdomar, skitjobbigt är det. hoppas det bara är så nu i början.. blir så irriterad på föräldrar som lämnar tillbaka barnen för tidigt på dagis så de smittar andra! så onödigt..

jag funderar på att kanske gå till skolan imorrn iaf, annars gör jag det på fredag =) då ska jag äntligen få träffa min älskling! vi ska på stan och leta lite kläder till honom, och jag ska försöka hitta en present till mamma som fyller 40 på lördag. sen på fredag kväll ska jag till carros fest, hon fyllde 20 igår. kommer säkert bli skitkul! lägger in bilder sen om jag knäpper några. brukar ta med mig kameran men glömmer oftast att knäppa bilder.. onödigt, kan tyckas haha ;)

men gud va fint väder det är ute idag! solen skiner och snön smälter från vårat tak, det ramlar ner massa hela tiden och jag håller på att skita på mig för det låter jättehögt haha =D åh jag blir så glad när jag tittar ut och ser solen. nu kommer jag äntligen kunna använda min nya trenchcoat. jag är på jättebra humör idag, det blir inte så mkt bättre än såhär! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0