hmm..?

jag var i köpis i söndags och fyndade massa =D hittade ett par skitsnygga klackskor på skohuset för bara 200! det va nå kampanjpris, sånt gillar vi (Y) sen hittade jag 2 blusar, en för 99 och en för bara 49.. rea =D men jag har vääärsta beslutsångesten om jag ska köpa den där jeansklänningen på gina för 200. tror ni att det kommer bli en så pass bra sommar i år att man hinner använda den mkt? hmhm.. måste spara pengar också, eftersom jag inte får nå pengar nu i sommar om jag inte jobbar =( det är iaf den här klänningen jag menar:




köpa lr inte köpa.. det är frågan



Kommentarer
Postat av: felicia

jag tycker den var jättesöt, och den kommer vara jättefin till sommaren när man är brun och det är soligt ute så absolut, köp den! <3

2010-04-04 @ 21:53:06
URL: http://ffeliciasalgström.blogg.se/
Postat av: Anonym

ffeliciasalgstrom.blogg.se*

2010-04-04 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0