träning

jag har inte bloggat på typ över en vecka ;o har inte tänkt på det, haft så otroligt mkt för mig. en ny termin har ju börjat på friskis så jag har tränat sönder typ haha, skithärligt :D har gymmat 3 ggr i veckan plus yoga. snart öppnar dom ju den nya lokalen, närmare bestämt den 1 februari, och då blir det helt nytt schema med bla afro. fyfan va kul säger jag bara! och nu har sanna köpt kort också så nu ska vi börja träna tsm, kulkul :D snart fyller min älskling år, men vet inte alls vad jag ska köpa :( är skitsvårt att köpa till killar! men det ordnar sig.

idag har jag tänkt jättemkt på hur mkt jag saknar dansen. liksom.. allt. saknar min och marias glädjetjut när vi gick vidare, saknar bussresorna, saknar mange, ia och stina, saknar skoj battlet vi hade ibland på träningarna, saknar att lära mig nya steg, saknar att känna musiken ta över hela kroppen :( men jag kom till en fas där det antingen va att träna mkt mera eller att sluta. och jag hade inte tid att träna mera än jag redan gjorde så mja.. kommer nog alltid sakna dansen, kommer aldrig glömma. började ju dansa när jag va 5 och började tävla när jag va 11. så det har varit en stor del av mitt liv. i tisdags på idrotten så kom en kille från kulturskolan och lärde oss afrikansk dans. skitkul vare! det va väl då jag insåg hur mkt jag saknar att dansa. blir ju inte direkt att man gör de hemma bara på kul liksom. jaja, det va en skitrolig tid i mitt liv och jag glömmer det aldrig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0