köpte carolina gynnings parfym go girl av presentkortet jag fick på kicks. asså, måste bara säga det att.. den är ju fan perfektion rakt igenom. jag har typ hundra parfymer, bästa jag vet. men det här är fan den bästa jag någonsin köpt ;o själva kartongen ser ut som en shoppingbag som man kan hålla i med snören, rosa. sen när man öppnar den så ligger parfymen i rosa silkestyg. och själva flaskan är sjukt stilren :o rosa parfym, en enkel text och en söt rosett. för att inte tala om doften! fyfan va gott den luktar, typ avlider. mitt bästa köp i jul, helt klart! jag köpte 30ml för 299:- lätt värt priset! perfektion helt enkelt. go carolina gynning :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer*

Hejsan, vill du vara med i min veckans blogg tävling på min blogg?

Såna fall skriv i en kommentar till min( Ja, jag är med)

sen senare ikväll kommer jag sammla ihop dom som vill vara med och då är det bara att sammla röster!

CHao<3

2010-01-05 @ 11:49:35
URL: http://jenniu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0