cimon <3

jag blev helt förstörd när cimon lundberg åkte ut från paradise hotel. sjukt egentligen att man kan bli upprörd över ett tv program :o jag läser iaf hans blogg, här :) men har hört att han kmr tillbaka till finalen, men jag vet inte om det bara är rykten, hoppas det är sant iaf! han är så jävla snygg och charmig att man dör. typ världens snyggaste stil, älskar hans jeansshorta. nog det snyggaste en kille kan ha just nu tkr jag. plus oversize glasögonen och hatten. plus att han är fotograf, vilket jag ska bli så det är ju inte helt fel ;) jag brukar inte gilla frisyren han har, tkr att de kan se lite sliskigt ut. men det gör det inte på honom. också är han så jävla söt och har as sexig röst :o grrrrr! me (L) cimon. dessutom är han grym på att spela, tyckte han va den mest värdiga vinnaren, och det är inte för hur han ser ut. jävla jackie som hade ut honom :@

kolla ba vilken söt bild han la upp på bloggen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0