älsklingens födelsedag!

idag fyller filip 17 år, grattis älskling :D men han har halsfluss, fyfan :( har inte träffat honom på snart en vecka. jävla halsfluss! vi ska fira hans födelsedag nästa helg istället. vaknade för inte så längesen, käkade världens godaste frukost, bärsmoothie och rostmacka med cream cheese och marmelad :D snart ska jag iväg och gymma, sen efter det kommer mamma och hämtar mig och då åker vi på ki balans. efter det ska vi sola och köpa subway :* älskar mysdagen med mamma på söndagar. brukar ni mysa med era föräldrar? vad gör ni isf? :) nä nu ska jag gå och börja göra mig i ordning. pusspuss

bjuder på en ful video från skolan också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0