OS..?

hahaha, är det bara jag som inte kollar på os? :o jag har verkligen noll koll på vad det är för idrotter som är med där. har uppfattat typ skidåkning.. konståkning.. hockey.. gymnastik? ahhaah. men jag tkr det är fullkomligt värdelöst att kolla på. hockey duger väl, men jag tkr det är överdrivet att det är en sån jäkla hysterik över os. hörde att melodifestivalen hade ändrat manus till att säga de viktigaste grejerna när det inte var nåt viktigt på os (tvåan) för då visste de att folk skulle kolla på melodifestivalen. hahah, hur sjukt är inte det? visst, jag gillar sport och förstår att folk kollar på det. men jag tkr det blir för mkt bråk och sånt. känns som att det skadar mer än härdar liksom. och det är farligt för idottarna ibland med ju, som när anja föll. riktigt läskigt tkr jag :o

aja, har uppfattat att det är sista dagen på det idag iaf, skönt =D liksom, de slutade ju visa andra avenyn bara för os =( OCH JUSTE, denna veckan är det ju premiär för desperate housewives, grey's anatomy och cougar town! wooooohohooh

är taggad som fan inför helgen iaf! folkaaan, be there!





Kommentarer
Postat av: filiop

vad menar du med att det är farligt gumman? Anja kunde gjort samma sak på träning lika gärna :o<3

2010-03-09 @ 10:41:20
Postat av: jennifer

jamen det blir sån press, sån hysterik.. jag tror det bidrar till att det går lite snett<3

2010-03-10 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0