hej igen!

jag har haft en massa för mig de senaste dagarna så jag har inte varit inne på datorn över huvudtaget och därför inte bloggat, sry =) är lite trött idag, har börjat få sömnproblem men vet inte varför. tror jag drömmer en massa =( ikväll blire iaf fest, förmodligen i stigslund. igår var det vanlig dag i skolan bara, sen drog jag och sanna till stan och kollade lite. hittade en sjukt snygg trench coat på h&m som jag funderar på att köpa. svart med leopardmönster inuti ;> sen skulle vi på möte med kaskito egentligen men det blev så sent så jag hann inte, eftersom jag ville hinna åka hem till filip innan han åkte till luleå. han är där på slutspel nu, hoppas det går bra!

just nu sitter jag och lyssnar på en gammal men jättemysig låt som jag inte lyssnat på på väldigt länge.

Daniel Powter - Bad Day =) fortfarande lika mysig!



pusspuss!

Kommentarer
Postat av: jeliin

älskar den låten :)

2010-02-07 @ 17:59:13
URL: http://jeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0