glömde

jag glömde ju skriva om vad jag och filip gjorde igår =D det vart inte att vi var med varandra hela dagen som det var tänkt, för han lära iväg. men sen på kvällen så kom han lagom till melodifestivalen så vi kolla på de =) sen hade vi mys med ljus, chips, choklad och cola och kollade på rat race. tröttnar aldrig på den filmen haha! sen kollade vi på sydney white också. sen låg vi och pratade jättelänge så klockan hann bli halv 4 ungefär. gissa om vi är trötta idag!

jag tänkte ta ett kort på dagens outfit igår också, men precis då så tappade jag kameran så den började dampa haha =D jag har fixat den nu iaf, men tänkte lägga in kortet jag knäppte igår för det vart så konstigt haha!



mästerfotografen jennifer!

jag hade iaf gråa leopard leggings från JC,
svart tunika med "rivet" på armarna från MQ
och ett midjeskärp från h&m =)
synd att det inte syns bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0