alla ♥ dag!

jag hade världens mysigaste alla hjärtans dag med älsklii igår :$

när jag kom hem till honom så hade han fixat jättemysigt med ljus och godis och grejer, sötnosen. han fick en chokladask av mig och jag fick en jättefin ros av honom =) sedan låg vi bara och myste till halv 6 ungefär, då åkte vi iväg till stan för vi skulle på "farsan" på bio. det är många recensenter (?) som har skrivit att den är dålig, den fick typ 2/5 i betyg av dem. men jag tkr att den va hur bra som helst! den va såklart rolig, som de andra filmerna av fares. men den va liksom charmig, man blev lite smått berörd av den faktiskt. för mig får den nog 4/5! =D

iaf, sen åkte vi tillbaka till filip och gjorde en jättegod smoothie och kollade på en annan del av köping. båda var trötta så vi låg och bara höll om varandra och myste tills jag skulle hem runt halv 11. vääärldens mysigaste dag!

tack för allt gubben, älskar dig så sjukt mkt ♥






Kommentarer
Postat av: filip

tack själv älskling, det var ju jättemysigt (a) älskar dig <3

2010-02-15 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0