Min syster

Tänker på dig idag igen min lilla pinsessa. Jag saknar dig så otroligt mycket så du kan inte förstå. Jag blir så arg när jag tänker på allting som hände i somras... Hur du togs ifrån mig, långt långt bort. Jag vet att det är möjligt att ses, men vet även att det inte kommer ske på flera år. Min fina älskling, jag är så stolt över dig. Jag är så glad över att jag fick vara med och se dig växa upp de 10 första åren av ditt liv. Jag hoppas att jag har varit en bra förebild för dig och att du fortfarande minns mig för den jag är, och inte för vad någon hjärtlös människa har sagt. Jag älskar dig gumman, du är mitt eget kött och blod. Oavsett vart du är, så finns jag hos dig. Jag vakar över dig, precis som stjärnorna vi såg den där kvällen hemma hos dig, minns du? Åh, hur ska du någonsin förstå varför saker är som de är... kanske förstår du när du blir lite äldre. Jag ska göra allt jag kan för att förklara för dig. Du är värd allt fint i livet och jag hoppas att du finner det.

Jag älskar dig så mycket att hjärtat värker. Du finns i mitt hjärta föralltid Linnea Isabella Delin ♥ /Din syster
















When destiny calls you, you must be strong.
I may not be with you, but you got to hold on.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0