Mellandagsrea!!

Jaha, och vad var det för pluttstorm som var i Gävle idag då? Hahahha varnad blev man hit och dit men inte fan var det farligare än att man kunde beskriva det som snö och vind enligt mig iaf. Gick upp vid halv 8 nånting och redan då hade det lugnat ner sig från natten haha :D Aja..

Åkte med Sanna, Sofie och Ida till Köpis imorse så vi va där till 10. Först va de inge folk alls typ men sen vid halv 11 så small det till och det kom sjukt mkt folk ;o Jag brukar ha tur på mellandagsrean och hitta massa kläder, typ som förra året, då köpte jag 8 tröjor. Men i år hittade jag ingenting i stort sätt :S Efter 4 timmar hade jag bara köpt en halsduk och ett par örhängen. Men sen sista timmen innan vi åkte hem så köpte jag en jacka och en kofta med. Måste säga att jag blev besviken faktiskt, även om jag fyndade lite iaf. Trodde jag skulle hitta mer. Här är det jag köpte iaf :D




Skinnjacka med typ ull. Såååå mkt snyggare på! Halva priset så fick den för 300:-



Vanlig grå halsduk 39:-



Kofta 124:-



Örhängen 24:-


Alltid något?

Lot's of love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0