Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästa vän i hela världen är Sanna Karlborg.

Vi gick i samma klass på Björsjö från trean till femman, men då pratade vi aldrig med varandra för vi umgicks med helt olika folk i klassen. Sen började båda vi på Engelska skolan i sexan och då hamnade vi också i samma klass. Då började vi umgås eftersom vi inte kände någon annan än varandra och Emelie i klassen. Sen slutade Sanna på engelska och började på Källmur i sjuan, men jag gick kvar på Engelska tills i mitten av åttan. Vi umgick lite i sjuan fast vi gick på olika skolor, men började umgås mycket i åttan. I början festade vi mest ihop men sen blev det att vi umgicks som vänner. När jag sedan bytte till Källmur också efter jul i åttan så hamnade vi i samma klass igen och det var då som vi blev riktigt nära vänner.

Nu går vi också i samma klass på JB och jag skulle inte kunna tänka mig en vardag utan henne. Det var absolut inte ett kompisval, utan båda ville söka IT-media ändå. Jag drog med henne på en sommarkurs som var på JB förut, och det var då hon också blev intresserad av media, jag var det redan innan det.

Hon finns alltid för mig, vad det än är. Vi är som systrar nästan och vårat humör smittar alltid av på varandra haha! Vi förstår alltid vad den andra menar, ibland utan att vi behöver säga nåt. Det kan räcka att vi ger varandra en blick så vet vi exakt haha :D Vi har sjukt roligt ihop, och har samma kassa humor. Och jag har alltid roligast när jag festar med henne.

I LOVE U BABE! ♥



Skulle dö för den här bruden!



Kommentarer
Postat av: säni

fyfan vad söt du är!! går inte att visa eller beskriva med ord hur mycket du betyder för mig, men jag hoppas att du vet hur mycket det är! älskar dig <3

2010-12-06 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0