Dag 6 – Min dag.

Jag tolkar "min dag" som att jag ska berätta vad jag gjort idag. Och då vill jag börja med att säga: SKÄRPNING JENNIFER!!

Efter en shoppingrunda med Sanna så hade jag två påsar med massa julklappar i. Sen drog jag till gymmet, och när jag skulle därifrån så var jag så stressad och tankspridd att jag glömde påsarna i omklädningsrummet!! :o Jag kom på det när jag klev av bussen hemma och fick panik och ringde dit direkt. Som tur är så hängde påsarna kvar därinne, trots att det var smockat med folk där när jag gick. Så TACK alla underbara människor som tränar där, stor kyss rätt på käften ska ni ha! Har glömt mina träningsskor där förut också men då var det inte heller någon som tog dom. Skrev en insändare till tidningen nyss för jag blev så glad haha! :D Hade aldrig haft råd att ersätta allt jag köpt.

Dagen började inte bäst heller. Började med att jag försov mig typ 40 min, så jag fick stressa som fan sen springa till bussen. Jag var bara 2 min sen, och ni som bor i södra Bomhus vet att bussen alltid är sen, men just idag så skulle den självklart vara i tid. Jag var max 5 meter från bussen, men då kollade busschauffören bara på mig och skakade på huvet och körde. Åh vad det kokade i mig! Som tur är så kom det en till buss nästan direkt efter, så jag vet inte om den första var en tidigare buss som var väldigt sen.

När jag väl kom fram till skolan iaf så hade jag matte hela förmiddagen, sen slutade vi och jag och Sanna åkte till stan.

Inte helt min dag, eller vad tycker ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0