Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Jag minns faktiskt inte nån födelsedag från när jag var liten, bara själva kalaset man hade. Men om jag måste säga en favoritfödelsedag de senaste åren så är det den när jag fyllde 15. Då hade vi typ "kalas" i lokalen med närmaste släkten med sån där buffe med massa frukt och bröd och rostbiff och sånt. Sen efter det så åkte jag, mamma, pappa och Joel och käkade på Cinque Trattoria :) Sen åkte jag och Joel hem till honom och hade myskväll också sov jag där. Det är typ den enda födelsedagen som jag minns exakt vad jag gjorde.

När det gäller födelsedagskalas när jag var liten så var min favorit ett kalas jag hade i lokalen när jag bodde på Smaragdvägen. Det blev jättelyckat och roligt och i slutet så dansade vi på borden haha :D också skulle vi plocka upp äpplen med munnen ur en skål med vatten också tröck vi ner Timmys huvud i skålen så han fick hela munnen full av äpplen och håret blev helt blött HAHAHAHA. Minns att det var skitkul och alla skrattade. Timmy med såklart :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0