Dag 17 – Mitt favoritminne.

Oj, gud vad svårt! Men det måste vara när jag såg min syster Hannah för allra första gången. Jag visste inte att mamma hade kommit hem med henne redan, men hon ringde när jag var påväg hem från skolan och sa att de var hemma. Jag blev supernernös och det kändes jätteskumt att hon skulle vara där när jag kom hem. Jag skyndade mig hem och när jag kom in i vardagsrummet så var hon plötsligt där. Dagen innan hade hon ju legat i mammas mage, också helt plötsligt fanns hon där i mammas famn istället. Jättekonstig känsla!

Jag minns så tydligt första gången jag höll henne i min famn, och kände den där underbara bebislukten. Hon var så otroligt liten och ömtålig, det kändes som att hon skulle gå sönder nästan. Jag tyckte hon var det sötaste jag sett. Jag kände direkt att det här, det är MIN syster :)


Jag och Hannah när hon var en dag gammal :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0