Dag 15 – Mina drömmar.

Jag har faktiskt ganska många drömmar om min framtid. Tänkte göra en liten lista här med de som är viktigast för mig :)


♥ Ta körkort när jag är 18 
♥ Flytta till Göteborg efter studenten och gå en högskola där och utbilda mig till fotograf
♥ Resa till USA, Spanien, Grekland, Frankrike
♥ Gå någon form av stylist kurs
♥ Få jobb som fotograf, men vilken sort fotograf vet jag inte
♥ Jobba/Gå någon kurs utomlands ett tag
♥ Alltid hålla kontakten med nära släkt
♥ Gifta mig och skaffa familj
♥ Träffa min syster igen och lära känna den hon blivit
♥ Bli pensionär och skaffa en Golden Retriver :D

Jaaaaa det var väl ungefär det haha!




peace & love!



Kommentarer
Postat av: ia

Gud va du har planer, jag som inte vill någonting!



Snaart äre håkan=)

2010-12-28 @ 00:56:35
URL: http://miias.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jaa men så har jag alltid varit. Kan vara skönt att inte veta vad man vill heller, liksom att bara märka det :)



Jaa gud vad jag längtar!!

2010-12-28 @ 14:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0