Dag 13 – Den här veckan.

Asså jag skäms nästan för jag varit så dålig på att uppdatera de senaste dagarna haha! Och jag som sa att jag skulle bättra mig.. :( Är framme vid dag 13 nu iaf, kämpar på ;) tolkar rubriken som att jag ska berätta om min vecka, vilket är skitbra ju eftersom det är söndag idag.

Måndag: Var på syrrans lucia efter skolan, var väl sådär hahaha! Utomhus och grejer, jävla påhitt ;) Minns att jag kände mig väldigt hängig på kvällen så jag avbokade yogan och var hemma och vilade.




Tisdag: skulle träffa David egentligen men det blev inte så. Vad jag gjorde istället? Inte en aning.


Ondag: Hade bara matteprov i skolan så jag slutade efter det, kl 10. Då åkte jag hem och kollade lite andra avenyn, sen ner på stan ett tag. Senare på kvällen hade mamma julkonsert med sin kör i Soldatkyrkan så jag åkte dit med mormor och morfar, supermysigt! Hon spelade tvärflöjt också vilket hon inte gjort sen jag var liten, och det lät jättebra. Duktig hon :)


Torsdag: Minns att jag var typ döööööööööööd hela dagen. Blev tvungen att gå och köpa kaffe i skolan för att ens kunna hålla upp ögonen, och så trött brukar jag aldrig vara! Var väldigt arg också, fick sitta och räkna till 10 i huvet och andas lugnt för att inte slita huvet av min lärare.. :D Sen minns jag inte vad jag gjorde på kvällen så förmodligen ingenting!



Fredag: Hade projektarbete i skolan, sen idrott efter lunch. Efter idrotten drog jag och gymmade för första gången på 2 veckor, så gryyyymt skönt! Men jag lär mig aldrig att jag måste ta det lugnt första gången efter att jag varit sjuk, jag blir jämt så taggad och kör stenhårt :( Satt och skakade på bussen påväg hem, lite läskigt faktiskt. Sen när jag kom hem så käkade jag och duschade sen träffade jag hampi, väldigt trevligt :D


Lördag: På dagen träffade jag Jesper Davidsson för första gången på flera månader, väldigt kul att ses :) Först åkte vi och fikade på Waynes, sen åkte vi till Daniel en stund för att säga hej. Vi satt och kollade på Highschool Musical hahahah... Sen skjutsade Jesper hem mig och jag började fixa mig. Sen mötte jag Sanna på stan också gick vi till Jens, han och Robin skulle bjuda oss på middag. De hade gjort jättefint och fixat både förrätt och varmrätt, skitgulligt :D Tack för det! Sen åkte vi fyra hem till Kevin och var där och festade hela kvällen + natten. 

    
Malin och Sanna                               Kevin och Kangas                            Coolingen själv :D


Söndag: DÖD.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0