Dag 11 – Mina syskon.

Tänkte bara börja med att be om ursäkt för att jag inte lagt upp en sån här varje dag som jag borde, idag blir det "Dag 11" på typ dag 15 eller något sådant haha :D Så förlåt för det, men ibland har jag inte tid att sitta vid datorn på typ hela dagen. Och i skolan har jag inga roliga bilder och sånt.


Jag har iallfall 3 syskon. En storebror och två småsystrar :)

Kristoffer: Även känd som Dellan av hela mänskligheten haha. Mitt enda helsyskon eller vad det heter. Han är 20 år och bor hemma. Han har flyttat hemifrån ett antal gånger men nu bor han hemma igen. Är för tillfället arbetslös men söker arbete så gott han kan. När vi var små så bråkade vi jämt men hade samtidigt skitkul. Han är väldigt rädd om mig och ska jämt veta allt om vilka killar jag träffar hahah ^^ Även om vi inte umgås särskilt mycket längre så betyder han otroligt mycket för mig.

Du finns alltid för mig, älskar dig ♥




Linnea: Hon är min halvsyster, vi har bara samma pappa. Hon är 10 år och bor i Skåne med sin mamma och hennes sambo. Hon har bott i Gävle fram till i somras när de flyttade. Det var väldigt jobbigt för mig, men vi skickar brev till varandra och håller kontakten. Hon är väldigt mogen för sin ålder, ibland känns det som att hon är mer mogen än mig till och med. Hon är rolig och snäll, men kan vara vääärldens diva haha! Men jag älskar henne såklart ändå, min lilla gofia!




Hannah: Min andra lillasyster, vi är också halvsyskon men med samma mamma. Hon fyllde 2 år i september. Just nu är hon i trotsåldern och dryg som inåt jag vet inte vad. Just nu när jag skriver det här sitter hon och gråter krokodiltårar för jag tog en makaron av henne. Även fast jag frågade före och hon sa ja. Så jävla dryg hahaha! Men söt är hon, hopppas hon kommer ur den här drygåldern snart.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0