vilka bloggar läser jag?

många av mina kompisar brukar fråga mig vilka kända bloggar jag läser osv. det är faktiskt inte så många. förut läste jag bara dessies blogg, det har jag gjort i ungefär ett år. så det är väl den jag kan mest om.
sen började sanna snacka så mkt om kissies bröstoperation, så då gick jag in och kollade lite på bilder och sådär. då blev det att jag började läsa den med. fast jag gillar inte riktigt kissie.. men hon har en bra blogg iaf och uppdaterar as ofta.
och nu sen en vecka tillbaka ungefär läser jag paows blogg också. har upptäckt att hon iaf har nåt att komma med liksom. hon skriver sjukt bra texter, speciellt det inlägget som hette "lev inte för att äta, ät för att leva" lr nåt sånt =). gillar hennes personlighet.

sen läser jag faktiskt inga fler. har kollat igenom blondinbellas blogg en endaste gång och tyckte den va så tråkig att jag höll på att dö. fokis har jag väl läst nån gång, kenzas med. men jag läser inga av dem vanligen =) den blogg jag kollar först är oftast dessies iaf, på grund av att jag läst den så länge. fast på senaste tiden tkr jag att hon haft sjukt dålig uppdatering och nästan bara lagt in festbilder. tkr sånt börjar bli tråkigt, alla bloggare verkar tro att det är en tävling om vem som festar mest.. jag tror fler än jag vill se lite mer personliga inlägg =)

and that's about it ;>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0