bästisdag!

åh, jag älskar att vara med sanna. fan va jag älskar dig bruden! u rock my world <3 spelar ingen roll alls vad vi gör, räcker med att vi bara sitter rätt uppochner och glor på tv så har vi ändå as kul och skrattar hur mkt som helst! va en typisk sån dag idag, vi bara satt hos henne och kolla på tv, men hade hur kul som helst ändå :D sen mötte vi fredrica och felicia, men då skulle jag precis iväg och gymma så hann bara träffa dom en snabbis. va skitskönt att gymma idag, kändes bra. sen när jag kom hem så hade mamma köpt en ost & skinksallad till mig, woooho! så sjuuukt gott, och perfekt efter man har tränat. sen kollade jag på grey's anatomy & fråga olle. sen tog jag mig en låååång och härlig dusch! nu sitter jag här och har fortfarande en turban på huvet typ 1½ timme senare haha. men ska sova nu :) pusspuss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0