tråkigt med frukost!

äre bara jag som tycker att det är sjukt tråkigt att äta frukost?

jag menar, man äter ju nästan exakt samma sak varje dag. jag tkr det är skitsvårt att hitta ny god frukost, det är jättesvårt att variera sig! tillslut blir man så less på att äta samma vanliga mackor. och när man ska till skolan så har man ju liksom inte tid att stå och göra värsta frukosten heller. jag skulle tex vilja göra smoothies på morgonen, men det hinner man ju inte? typ stå och ta fram massa grejer, mixa, göra rent mixern, dricka den, göra nåt till? läste i friskis tidningen att en perfekt och sund frukost borde innehålla 8 olika grejer. herregud tänkte jag, min innehåller typ 2 ;o macka och ett glas juice. fatta om man ska äta 8 grejer? typ kaffe, juice, macka, yoghurt, flingor, bär.. lr vadå? hur har folk tid egentligen? vill också ha tid att äta frukost :( lr ha ett jobb så att man kan köpa nån härlig latte och smörgås påväg dit. kan man ju inte direkt göra nu.. usch för frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0