sovasovasova!

jag försov mig verkligen idag!
ställde klockan på 6 som vanligt, och tände sänglampan för att jag inte skulle somna om. men visst fan gjorde jag det, somnade om på max 10 sekunder! vaknade av att sanna skickade sms typ vid 8.. också tänkte jag att jag lära pallra mig upp. men nejdå. vaknade igen kl 11! haahha. och jag hade tid på sjukhuset kl 1 så det var verkligen ingen idé att ens tänka tanken på att gå till skolan. men det var riktigt skönt att sova iaf :D efter jag hade varit på sjukhuset så åkte jag på massage, kanske hur skönt som helst. har såna där muskelknutar, drygt :( gör as ont! sen när jag kom hem så va jag så sjukt trött, så jag har bara suttit och degat.. typ kollat på andra avenyn och desperate houswives :) såklart. asså, jag missade biggest loser i söndags, FÖR JAG GLÖMDE! hur fan kunde det hända?! det har varit det första jag tänkt på när jag vaknat varje söndag morgon. men glömde helt bort det i söndags, skyller på hampus :( sen kom jag på det när jag stod och borstade tänderna på kvällen, fick typ panik, för det är ingen repris på det ;o inte kul. aja, imorrn har vi studiedag, så den spenderar jag på stan med sannababe. sen på kvällen drar vi till tjejkvällen på jb, blir nog kul :) pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0