vaknar upp, de är sol igen!

perfekt väder för fest ikväll! :D

gårdagen blev minst sagt misslyckad xD
den började ganska bra, drog och handlade med mamma för en gångs skull
och då gick jag in där på din sko bredvid ica maxi, och vad hittar man?
ETT PAR SKITSNYGGA VITA PUMPS PÅ REAN!
det är en liten klack på dom. skitsnygga, enkla och stilrena :*

slänger in en dagens outfit:
baggyjeans & t-shirt från gina, armband från kicks,
ring & örhängen från glitter och solglasögon från åhlens 

        

senare när jag och robin skulle gå på bio så va biljetterna slut.
så skulle vi röka pipa i boulognern istället men mohamed blev sur över en grej och drog?
så då åkte vi till bomhus och looda där för ingen va hemma ;o
de va så tråkigt att jag drog hem hahha :D
då vaxade jag mina ben för första gången, de va inte så farligt :)
och benen blev skitlena :*



vi får se vart festen blir ikväll, vi letar just nu
men nu ska jag hoppa in i duschen som vanligt och sen göra mig klar ^^

kysssssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0