tbx! :D

sry för dålig uppdatering, har bara lagt in 2 inlägg ju ;o hahaha är lite busy :D
lördagen blev så jäävla lyckad! fyfaaan va kul vi hade :D
men nu är jag sjuk, de suuuger. va på harry potter igår med maria, och jag frös hela tiden
sen va jag på sommarkväll med sanna, stina och josefine. då frös jag ännu mera..
sen när jag kom hem så kolla jag tempern och hade 39.5 ;o inte så konstigt då haha!
har levt på ibumetin så idag har jag "bara" 38 :) hoppas verkligen att det är bättre imorrn
FÖR DÅ KOMMER JULIA ÄLSKLING HIT! :D insaaaaaane <3

min outfit på sommarkväll igår :)
jeansjacka med puffärm från gina, linne med knappar från cubus,
vanliga svarta leggings från jc, mina nya vita pumps, gucci väska




pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha och som jag garvade när hon började böla i slutet ;) <3

2009-07-27 @ 18:57:12
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0