ny blogg! ;>

nån som är bra på att göra header?
seriöst, den vill inte :(
så får ha det såhär tråkigt tills jag får hjälp (a)

vaknade runt 12 idag, gick upp och blev sjuukt besviken när jag kollade ut. det regnade cp mkt och åskade! det är en regning sommar vi har! ;o jag är seriöst helt likblek känns det som, man får ju aldrig chansen att sola :( funderar nästan på att börja sola solarium igen för det här är ju skit trökigt. iaf, senare slutade det regna och åska så då fixade jag mig och åkte sen till stan med sanna :) vi provade skit snygga skor (y) och jag hittade massa saker: en skitsnygg & skön tröja från gina, 2 par trosor, massa armband, örhängen & en ring, deo och typ 5 nagellack :D ett av nagellacken va så JÄVLA SNYGGT, seriöst, me <3 my nails just nu! sen har jag suttit typ hela kvällen och försökt få till det med headern men som sagt, den vill inte. men nu ska jag hoppa in i duschen :)

kyss&smek


Kommentarer
Postat av: din bv

puss på dagen baby :*

plus att din blogg kommer äga :D

2009-07-16 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0