yeeey!

nu har jag internet :D:D:D woooooohoohho! har inte bloggat på typ 2 veckor, fyfan. det är nyårsafton imorrn, ska fira med bästa brudarna. men det är sviiinkallt ute, ska bli -20 imorrn, kommer dö! jag som tänkte ta skinnjacka, men det fick jag ju fetglömma. juste, tänkte lägga upp en bild på en håkantröja som jag har gjort själv med tygtryck. först tog jag en originalbild i färg, sen gjorde jag om den till svartvit och skrev ut. sen satt jag vid ett ljusbord och ritade av konturerna, sen gjorde jag om hela bilden och tog bort alla gråa partier och ritade ett eget porträtt i bara svart och vit. efter det vare "bara" att skära ut alla delar och trycka. det tog en hel dag att göra på pysseldagen i skolan. men är väldigt nöjd :) här är originalbilden som jag använde:



och såhär blev resultatet:



snyggt va?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0