stan mys

efter skolan åkte jag och sannababe till stan :) men vi orkade inte vara där så länge, man är så otroligt trött på fredagar! jag hittade iaf min första julklapp, HALLELUJAH! en till mamma vart de :D usch va svårt det är att hitta på bra julklappar. skönt när det är gjort sen iaf :) i år ska jag fira jul hos mina kusiner med min underbara släkt. älskar verkligen allihopa. är oftast jag, brorsan, mamma, pappa, mina kusiner, moster & hennes man, mormor, morfar. men i år så kommer min farbror hem från holland där han bor, så då ska kanske han, hans tjej andrea och farmor fira med oss också. kanske hur mys som helst? :* längtar faktiskt. tycker så mycket om min familj, man mår bra av att spendera tid med dom. jag tycker otroligt synd om dom som inte alls ser fram emot julafton pga packade tomtar, familjemedlemmar som bråkar, inga julklappar osv.. är sjukt tacksam över att jag har en så fin familj! me <3 u! och sanna, utan dig vore jag absolut ingenting!


Kommentarer
Postat av: julia

ni är alltid så fina;D<3

2009-12-12 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0