snö!

9 dagar kvar till julafton

äääntligen har det kommit snö! igår när jag gick till bussen så gick jag och bara njöt av vintern, är så otroligt less på mörka tråkiga regniga dagar. sen under natten till idag så kom det hur mkt snö som helst och nu har det snöat hela dagen. det är flera dm snö! helt underbart :D fast jag har inga riktiga vinterskor, har bara ett par converse, så jag blev rättså blöt haha. hoppas bara att snöandet har lugnat ner sig lite tills på fredag eftersom vi flyttar då. imorrn är det den sista vanliga skoldagen, skönt. fast vi ska ha prov på första världskriget, är väl inte jättebra förberedd.. men jag orkar inte plugga mera. sen på torsdag ska vi ha pysseldag och sen på fredagen är bara juldukning :)

juste, igår provade jag på ki box för första gången! det har alltid blivit nåt strul så jag och mamma har inte kommit iväg på just det passet förren igår. gud va härligt det va :D alla borde gå på det! dom 90 minuterna gick jättefort. man fick göra en massa olika slag och sparkar, skitkul va det. och sån sjukt härlig stämning i gruppen. idag har jag nån konstig träningsvärk i handlederna och vristerna eller va de heter (där nere vid foten) (A). också i armarna och ryggen. härligt faktiskt att få träningsvärk på ställen som man aldrig haft det på förut. jag tkr faktiskt om att få träningsvärk, för om man inte får det så känns det ju inte att man har slitit! det märktes att min kropp blev helt slut av träningen, för jag försov mig 2 timmar imorse. nu är jag så trött att jag nästan somnar och klockan är bara 20 i 10 :o jaja, nu ska jag gå och göra mig i ordning och gå och lägga mig :) pusspuss!

slänger in en bild på snön! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0