.






1. jullov! - äääntligen har sista vanliga skoldagen passerat, nu är det bara pysseldag och juldukning kvar. jag behöver verkligen vila upp mig efter allt pluggande, slit och få timmars sömn. det här gillar vi!

2. träning. - kan knappt komma på nånting som är dålig med träning. jag menar, man blir på jättebra humör av det och kroppen mår super. och inte nog med det så ser man ju mkt bättre ut om man tränar. jag älskar känslan när man åker från ett härligt träningspass och man känner hur lätt det är att andas. det är som att dubbelt så mkt syre får plats i lungorna efteråt!

3. vintermys. - den första snön har kommit. och hur mysigt är det inte att sitta inne med en kopp te under en filt och bara kolla ut på all den vita härliga snön? dagarna känns inte lika mörka längre, vi slipper allt tråkigt regn och julkänslan tränger sig på.

4. andra avenyn! - jag kommer aldrig någonsin tröttna på andra avenyn :o visst, det var väl rätt segt ett tag när det bara handlade om björnsängar men nu har det ju blivit riiiktigt bra igen. just love it <3





1. cubus. -
de har så jävla konstiga kläder? :o för nån vecka sen köpte jag tex en tunika där, som gick sönder första gången jag använde den. också har kläderna sån jävla konstig passform. jag köpte ett linne förut i xs, och det va typ som en m :o sitter jätteknepigt på kroppen gör de också. det enda bra jag någonsin köpt på cubus är en grå tjocktröja, sen har resten bara varit skit typ

2. skitsnack. - jag HATAR det. och är verkligen inte den enda. man får frågor typ som "varför strulade du med honom för?" också tänker man typ "jamen jaha, när gjorde jag det?". är så jävla less på att folk går runt och sprider massa falska rykten. är de liksom trötta på sina egna liv eller va äre för fel? visst, jag snackar skit om folk, det gör alla. men jag har aldrig någonsin hittat på ett rykte och spridit det. rykten kan fan förstöra folks liv om det går riktigt illa!

3. känslokalla människor. - folk som sitter och skrattar när folk gråter i en riktigt sorglig film, trycker ner andra totalt eller helt enkelt inte bryr sig ett skit. vafan kan man säga om det? när folk sitter och slänger ur sig helt oförlåtliga saker.. även om det inte är till mig de säger någonting, så känner jag ändå hur hatet bara kokar inombords. får det er att känna er som oerhört stora människor? det är ni verkligen inte. det enda ni är, är stora i käften.

4. säsongsavslutningar. - åååh, jag hatar när man måste vänta flera månader för att få veta vad som händer! typ som förra tisdagen på desperate housewives, fyfan va spännande det va :o fick typ damp och ville bara se mer, men nu kommer jag få vänta ända tills i vår buhu :(


Kommentarer
Postat av: Philip Lindqvist

TÄVLING fram till julafton!

PRIS: 1 VODDLER INVITE, jag delar ut 5 st.



Hur man deltar i tävlingen:

Man länkar till min bilddagbok och min blogg, mitt youtube konto och vad jag heter på bdb på ens bilddagbok eller blogg, och sedan kommenterar ni att ni har gjort det så är ni automatiskt med ! Ni måste även skriva med länk till tävlingen (se nedan) och vem ni tävlar för.



Så inlägget borde se ut såhär:



Jag är med i en tävling där man kan vinna en voddler invite!

Han som ordnar tävlingen heter Philip Lindqvist



Gå in på Tweetphll's blogg! - http://tweetphll.blogg.se

Gå in på Phll's Bilddagbok! - http://phll.bilddagboken.se

Gå in på Phlle's Youtube kanal! - http://youtube.com/phlle



Länk till tävlingen: http://phll.bilddagboken.se/p/show.html?id=431274153&directlink1

2009-12-20 @ 22:29:51
URL: http://tweetphll.blogg.se/
Postat av: hanna

man kan inte få sno dina HISS/DISS bilder ? ;)

skoja men dom var fina!

hela bloggen med föressten

2009-12-28 @ 18:43:07
URL: http://tjuhna.blogg.se/
Postat av: jennifer

tack så mkt :D söt du är

2009-12-31 @ 00:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0